  • Data: 2020-03-31 20:00:02
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Powody kwarantanny jak rozumiem sa rozne bo na kwarantannie sa równiez
    > osoby które miały kontakt z chorymi i sa potencjalnie zarazone.

    Jeszcze kontakt z osobami zakażonymi lub potencjalnie zakażonymi to ja
    rozumiem, ale samo przekroczenie granicy a dodatkowo niedotyczące
    wszystkich, to jakoś średnio do mnie przemawia.

    > Wczesniej tłumaczono ze dobrze zamknieto granice bo TAM wiecej chorych.
    > No to akurat kwarantanna dla wracajacych to akurat przejaw bycia
    > konsekwentnym.

    No, tylko, że do piątku nie dotyczyło to osób ze strefy przygranicznej.
    Teraz każdy, chyba poza kierowcami w transporcie międzynarodowym,
    podlegają kwarantannie.
    Wygląda na to, że wcześniej zamieszkiwanie nad granicą uodparniało na
    koronowirusa. Teraz już nie.

    > Nie czepiam się samej idei kwarantanny ale skoro ona wygladała tak jak
    > mowisz (to znaczy ze wspołmieszkajacy nie byli nia objeci) to uwazam ze
    > to był pic na wode fotomontaz.
    > Sam nie roznosiłes ale juz domownicy jak najbardziej.

    > Swoja droga to jest dowód ze dziennikarze to w dzisiejszych czasach
    > matoły - zadają na tych konferencjach po 10 razy te same pytania ale
    > jakos o to nikt nie pytał...

    Wszystko jest OK, mamy taki sam poziom dziennikarzy jak rządzących.

    > No to jak ktos samotny ma dochowac kwarantanny?

    Zamówić kurierem, byle nie do paczkomatu.;)