  • Data: 2020-03-31 19:39:48
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ale podlega kwarantannie.
    > skoro ta kwarantanna jest z załozenia nieskuteczna to jest niepotrzebna.
    > Przeciez własnie o to chodzi zeby odizolowac POTENCJALNIE zarazonych...

    m-kwarantanne-bo-

    > A to to juz pomijam bo Cavallino pokazał pare ciekawych przypadków na to
    > jak działa cały ten system testowania.
    >

    > Z ciekawości - jak zadzwonie do sanepidu ze nie mam goraczki, ogolnie
    > dobrze sie czuje ale mam kaszel to mnie przetestuja czy nie?

    A byłeś za granicą, albo miałeś kontakt z kimś zakażonym?
    Jeśli nie, to nie przetestują.
    Jeśli tak, to też nie przetestują, za to możesz załapać się na kwarantannę.

    > Wyjdzie tak ze zamiast załozyc maseczki i rekawiczki to bedziemy stac jak
    > osły w kolejkach.

    No ja już dzisiaj stałem parę razy.
    Co się tak dziwisz, przecież wiadomo do czego dąży kaczafi - to mu się
    kojarzy z pięknym okresem młodości, były kolejki, to i teraz mają być.

    Zakazy dla ludzi wprowadzić łatwo, ale kurna żeby ktoś raczył zmusić np.
    operatora kablówki do przyjmowania wypowiedzeń drogą elektroniczną, to
    już tak dobrze nie ma.
    Nawet jak masz podpis kwalifikowany.
    Żeby było trudniej, to operator pozamykał wszystkie salony i zostawił
    jeden na całe miasto, a datę stempla pocztowego olewa.
    A nawet jakby nie olewał, to z pocztą jest ten sam problem.