    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładowanie tabletu
    Date: Mon, 24 Oct 2016 17:18:19 +0200

    Użytkownik "Malkontent" napisał w wiadomości grup
    >Czy czterogodzinne ładowanie tabletu na postoju może skutkować
    >rozładowaniem akumulatora? Coś takiego właśnie mi się przytrafiło
    > i nie wiem czy akumulator jest wyeksploatowany, czy to jego
    > normalna reakcja?

    Zdecydowanie nie.
    Taki tablet moze brac 1A, to raptem 4Ah.

    >Po ładowaniu tabletu stał ok. 12 godzin i rano
    > dawał oznaki życia na tyle słabe, że nawet na pych nie dało się
    >uruchomić auta.

    No chyba ze tablet mimo naladowania dalej bral prad, ale 12Ah to
    nadal za malo.
    Albo ambitny jakis i 1A@12V mu malo i bierze 2A.

    No coz - naladowac, sprawdzic napiecie ladowania w samochodzie, ze
    swiatlami wlaczonymi,
    zostawic na swiatlach na godzine, potem na druga ... jesli dwoch
    godzin nie wytrzyma, to czas na nowe aku.

    Mozna tez w domu zarowke podlaczona zostawic - taka 55W bierze 4A, jak
    aku ma mniej niz 20Ah, to bym przed zima wymienil na nowy.

    J.