  • Data: 2019-05-03 21:04:05
    Temat: Re: Laptop gubi zasilanie
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tasiorsa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:qai282$1ilf$1@gioia.aioe.org...
    > Dla mnie sa 2 mozliwosci. Albo uszkodzenie plyty glownej - problem z
    > mostkiem/grafiką albo nigdy nie byl czyszczony i albo termik go
    > wylacza albo ktorys cooler nie moze wystartowac i zabezpieczenie go
    > wylacza :)

    Temperatura procesora, procesora grafiki i dysku cały czas jest
    prawidłowa, a czasem nawet niższa od średniej z dopuszczalnego
    zakresu.
    Ciepłe powietrze z wylotów wiatraka na obudowie wylatuje tylko czasami.
    Ciepły jest jedynie spód laptopa, czyli stół w miejscu pod laptopem.

    Czy jest takie miejsce wspólne w laptopie gdzie dochodzi zasilanie
    z sieci i zasilanie z baterii? Jakiego miejsca szukać gdy znajdę schemat
    płyty głównej w Internecie?

    Pozdrawiam
    Ewa