    Subject: Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 18 Aug 2017 18:36:12 +0200

    W dniu 2017-08-18 o 18:08, JoteR pisze:

    > Jeśli masz mnie za idiotę, to napisz to wprost. Nie bój się, w
    > najbliższym czasie nie wybieram się do Wielkopolski, więc ewentualnego
    > liścia możesz otrzymać tylko wirtualnie.
    > A tak na poważnie, to szperając w tzw. międzyczasie po internetach,
    > natknąłem się na przetarg ogłoszony przez Intercity na tablety, gdzie
    > jednym z wymagań była zablokowana w ROM-ie możliwość tetheringu. Może
    > więc ten tablet znalazłem gdzieś przy torach? ;->
    > W każdym razie problem poniekąd rozwiązany, zaaplikowałem znalezioną
> [...]
    /guide-lenovo-a3500-h-t2879208
    > procedurę, ale opcja tetheringu nadal była wyszarzona. Zacząłem więc
    > próbować na chybił-trafił aplikacje do tetheringu ze sklepu i drugi z
    > kolei widget dał mi dostęp do uruchomienia i konfiguracji hot-spota.
    > Jeszcze tylko dołożyłem jakiś programik typu keep tethering on i cały
    > interes zaczął działać.
    > Wszystkim dyskutantom dziękuję za udzieloną pomoc ;->
    >
    > JoteR

    Zasadniczo aby włączyć tą funkcję trzeba kilku kliknięć. Ale aby to
    zrobić musi wcześniej być spełnione przynajmniej dwa warunki - włączona
    transmisja danych i wifi. Wcale nie trzeba być idiotą aby coś z tych
    rzeczy przeoczyć. A w ogóle co to za producent który sprzedaje sprzęt do
    którego obsługi oprogramowanie trzeba ściągać od od podmiotów trzecich..