    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ludzki umysł jest niesamowity
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 16 Oct 2016 14:13:18 +0200

    Dnia Sat, 15 Oct 2016 08:05:20 -0700 (PDT), s...@g...com
    > Jak mi syn na tyle dorósł że mogłem sobie
    > znaczy jemu kupić klocki lego to kupiłem mu na allegro 15 kg.
    > Te 15 kg to takie NAPRAWDĘ różne klocki bez instrukcji pudełek itd.

    > Synowie mają kolegę. Któremu ojciec też kupuje lego.
    > Tylko jak chłopak przyszedł do nas żeby poukładać to stwierdził:
    > "Bez instrukcji nie da rady"

    po prostu - dawno Lego nie kupowales w sklepie.

    Teraz Lego robi zestawy z konkretnym celem - samochod, samolot, ...

    I sa w tym specjalne klocki - kola, szyby, drzwi, przekladnie,
    drabinki.
    I bez instrukcji faktycznie nie da rady. Tzn da jakies konstrukcje
    wlasne, ale juz takie ladne jak przewidziane fabrycznie nie sa.
    I czasem nawet widze, jak dzieciaki takie wlasne skladaja.
    Jak sie klocki z roznych zestawow pomieszaja, to jest klopot, wiekszy
    niz w instrukcji.

    Ale ... moze to znak czasow ? Ucz sie czlowieku ucz, jak sie robi
    zgodnie z instrukcja.

    > I druga ciekwostka.
    > Bańki mydlane.
    > Syn gdzieś zgubił "urządzenie" do robienia baniek.
    > I zrobił z :
    > http://www.fotosik.pl/zdjecie/97e8a80313d4b27d

    Czyli jednak lego sie przydaja :-)

    > Martwi mnie tylko że starszy już poszedł do szkoły.
    > Bo jak mówią : Dzieci są mądre a potem idą do szkoły.

    Ty sie o siebie martw. Lego Mindstorm.

    J.