  • Data: 2017-09-04 18:16:29
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 17:06:43 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:
> [...]
    ngular-de-90-Graus-SFF-8482-SAS-raid-sas-22-Pinos-pa
    ra-7/32797953114.html
    ight-Angled-SATA-22Pin-7-15-Male-to-SFF-8482-SAS/328
    02390883.html

    > Mam nadzieje ze to ta przelotka, ja szukałem MINISATA 2 SATA i tez
    > spotykałem sie tylko z prostymi. Tu jest SAS2SATA trzeba sie upewnić ze to
    > to samo albo zgodne pinologicznie.
    > Jakby co jestem zainteresowany kilkoma tymi przelotkami powiedzmy 10 szt.
    > bym zakupił z kablami zawsze taniej przesyłka. :)
    > Mam nadzieje na to ze prądu starczy aby magnetyczny dysk 2.5 działał
    > stabilnie.

    Tak sie przyglądam dyskusji bo wlasnie dumam nad wymiana starego itronixa na cos
    innego.
    Taki T5740 od biedy dobry ale cpu słabe. W porównaniu do tego pIII 800MHz to ledwo
    150-180% wiecej mocy...
    Słabo troche.
    Do tego kabel.
    Na allegro znalazlem tylko takie:
    http://allegro.pl/przedluzacz-kabla-sata-7-pin-zasil
    anie-15-pin-i6874540375.html

    i juz sie robi jakieś 120+10+15+10 pln (~150pln)

    A jeszcze jakas klawirka, ekran i w sumie to samo co laptop.

    Moze zaproponujecie jakas inna alternatywe?

    Ostatnio nawet jakieś t61 kosztuja jakieś chore pieniądze...

    Czy tylko ja mam wrażenie że procesory nie przyspieszają a laptopy zrobily sie
    szybsze tylko ze 2-3 razy w ciagu ostatnich 10 lat?