  • Data: 2017-09-04 17:06:41
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Mam na mysli taką:
    >> https://www.aliexpress.com/item/50pcs-lote-Direito-A
    ngular-de-90-Graus-SFF-8482-SAS-raid-sas-22-Pinos-pa
    ra-7/32797953114.html
    >No i jak to jest ze jak tylko to wyslalem na grupie na na nastepnej stronie
    >wyników googla trafiłem na namiar ;)
    >https://www.aliexpress.com/item/E-yield-90-Degree-R
    ight-Angled-SATA-22Pin-7-15-Male-to-SFF-8482-SAS/328
    02390883.html
    >To powoduje że T5740 zaczyna wygladać interesujaco.

    Mam nadzieje ze to ta przelotka, ja szukałem MINISATA 2 SATA i tez
    spotykałem sie tylko z prostymi. Tu jest SAS2SATA trzeba sie upewnić ze to
    to samo albo zgodne pinologicznie.
    Jakby co jestem zainteresowany kilkoma tymi przelotkami powiedzmy 10 szt.
    bym zakupił z kablami zawsze taniej przesyłka. :)
    Mam nadzieje na to ze prądu starczy aby magnetyczny dysk 2.5 działał
    stabilnie.

    BUNIEK