  • Data: 2018-01-25 19:57:13
    Temat: Re: Martwa grupa?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-01-2018 o 19:38, 2late pisze:

    > Po wpisaniu frazy w google masz mase manuali prowadzacych krok po kroku,
    > z video wlacznie, lub linki do forum o waskiej specjalizacji a na deser,
    > nikt nie wymaga poprawnego kodowania i 80-cio znakowej lini w max.

    No właśnie nie do końca. Np. zastrzelił mnie temat awersji engine'u JS
    do zmiennych prywatnych. W JS traktowane są one jako dziwoląg i trzeba
    uciekać się do sztuczek aby je zasymulować. Nigdzie w Google nie
    znalazłem odpowiedzi. Gdy zadałem pytanie na forum międzynarodowym o to,
    to spotkałem się ze zdziwieniem iż mam takowe potrzeby.

    Właśnie tworzę wątek na grupie PHP o tym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek