  • Data: 2016-11-04 11:11:33
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
> [...]

    >miasta starcza, ale szaleństw nie ma. Oczywiście mam na myśli stan,
    >jaki można było prognozować przed rewolucją komórkową. I przed
    >dodaniem
    >kierunkowego, jako obowiązkowej części każdego wybieranego numeru.
    >Tak
    >to mniej więcej można sobie wyobrazić -- siedem cyfr lokalnych i
    >jedna
    >kierunkowa. Wrocław powinien zmieścić się w sześciu cyfrach (700
    >tysięcy
    >numerów) przy dwóch cyfrach kierunkowego. Kraków być może też.

    Swego czasu bylo we Wroclawiu i najblizszej okolicy 120 tys linii.
    Od tego czasu watpie, aby sie podwoila ... a teraz bedzie zanikac.

    Pewne zawirowanie wprowadzilo ISDN - linii np 5, a numerow 100 ... ale
    to tez juz chyba sie zatrzymalo.
    Teraz modne VoIP.

    >Z punktu widzenia krajowca też bym nie pochwalał.

    Krajowiec pewnie zna zasady panujace ...
    a np siedze w hotelu w pokoju 111, telefon ma podany nr
    123-45-67-89-7-111, chce sie dodzwonic do sasiedniego miasteczka,
    pod numer
    123-45-01-45-3
    ... i nie mam pojecia co krecic
    Tzn moge zaczac od 0123... ale czy mnie potem rachunek nie zabije za
    rozmowe miedzymiastowa ?
    Bo wiem, ze wszystko jest w strefie lokalnej, tylko od ktorej cyfry
    sie ona zaczyna i ile zer dopisac ...

    Na szczescie i u nich telekomunikacja zanotowala rewolucje, ceny
    spadly, komorki przyszly ...

    J.