  • Data: 2019-11-20 21:37:11
    Temat: Re: Moc GPU ale nie do grafiki
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/11/2019 19:47, Marcin N wrote:
    > Uruchomiłem test, ale stwierdził, że mój CPU nie potrafi zrobić nic z
    > OpenCL. Pewnie muszę coś doinstalować. Chyba aż tak ciekawy wyniku nie
    > jestem.

    U mnie jest tak (Luxmark 3.1, kulka):

    i7700k/4.2GHz - 1150
    Intel HD Graphics 630 (zintegrowana z CPU) - 1300
    GTX 1050 - 6800

    Innymi słowy w zastosowaniach równoległych wbudowana i mizerna karta
    grafiki wyprzedziła główny CPU a dedykowana niskopółkowa karta grafiki
    wyprzedziła go 6x.

    Są algroytmy oczywiście których nie da się sensownie zrównoleglić, wtedy
    wyjdzie odwrotnie.