  • Data: 2019-02-23 11:35:53
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestes u cioci na imieninach i nie musisz wciskac kitu ze nie spala Ci oleju.
    Spala bo musi, taka uroda silnika spalinowego ze cylinder jest posmarowany olejem jak
    sie mieszanka w nim spala to i troche oleju ze scianek tez sie musi spalic. Silnik w
    ktorym utrzymuje sie stan oleju od zmiany do zmiany uzupelnia sobie ilosc cieczy w
    misce olejowej. Zgadnij czym?

    Nic nie będę zgadywał i wdawał się w jakieś jałowe dyskusje. Moje auta
    nigdy nie wymagały między przeglądowych dolewek oleju i to jest faktem,
    nie wymagały a więc śmiem twierdzić że "nie spalały oleju".

    Wiem co usiłujesz zasugerować, jednak to nie płyn chłodniczy uzupełniał
    ubytki oleju.