    Subject: Re: Mosty sklejane z patyczków
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 18 Jun 2016 13:07:41 +0200

    W dniu 2016-06-18 o 12:08, Konrad Anikiel pisze:
    > Zabawa przeniesiona ze smartfonowych gierek do reala. Studenci pewnie wpadli na ten
    pomysł podczas awarii prądu :-)

    Takie konkursy są pożyteczne bo aktywizują i motywują do działania.

    Kiedyś i u nas zorganizowano podobny konkurs, na mosty z papieru.
    Chyba czasopismo Delta temu patronowało?

    Szukałem informacji o tym w sieci, ale zamiast tego znalazłem to:
    https://youtu.be/KksImg6rCtk?t=3m3s
    Most z papieru (wykonany bez użycia kleju) dla dwutonowego samochodu.

    Wystarczy sama siła tarcia, by całość papierowego mostu się nie rozpadła.