  • Data: 2018-05-22 22:56:19
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pe1g65$o6$2@node2.news.atman.pl...

    > To już nie ironia, to już głupota.

    Masz prawo do takiego zdania.

    > Bijesz pianę na temat, że komuś rzekomo wyłączą telefon. Po pierwsze - nic
    > nas to nie interesuje co się dzieje z czymś telefonem, po drugie - cały
    > ten artykuł i zawarte w tytule tezy są wyssane z brudnego palucha.

    Ała, ależ ja przepraszam, że ośmieliłem sie tak obrazić czytających, głupota
    moja jest niezmierzona i najgorsze, ze jej przybywa :P

    > To skomentuj i ośmiesz, zamiast żądać, abyśmy klikali i czytali to gówno.

    Ja żądam??? Co ty p...isz? Twój wybór, czy przeczytasz, no sory, możesz mi
    zarzucic głupotę, że jestem debilem, ale nie wciskaj mi słów, których nie
    powiedziałem!
    FYI - nie zaprzestanę takich wysyłek, robię je (nie tylko na tej grupie -
    nie jestem tu nowicjuszem) od 21 lat (że rzadko, to inna sprawa) i już do
    nich przywykłem. Nazywaj mnie jak chcesz, debilem, idiotą, chujem, pojebem,
    etc., ale nie wciskaj w moje usta/klawisze słów, których nie powiedziałem!
    NIGDZIE nie żądałem od czytających, aby klikali. Myślałem, że gadam z
    ludźmi, którzy mają odrobinę swojej własnej, wolnej woli, co wyraża się
    m.in. w tym, że sami decydują o tym, co przeczytają, a czego nie. Widać,
    pomyliłem się. Przykro mi, ale grupy nie zmienię.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...