  • Data: 2018-05-23 21:18:24
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pe4469$gm$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie tobie o tym decydować. Czasem jak widzę w necie wyjątkowe głupoty, to
    > reaguję, stąd moja obecność w tym wątku.

    Mowa jest srebrem, milczenie złotem.
    A głupoty to i ty gadasz, bo jak na razie, jesteś tu jedyny, który używa
    argumentów ad personam, zamiast, jak inni, ad meritum. ZTCP, to raczej mało
    kto cię lubi. Mnie to luźnym kalafiorem.
    A idąc za tobą - nie tobie o tym decydować, o czym piszę, wiec spodziewaj
    się, że przy następnej okazji znów puszczę wzmiankę, nie bacząc na twoje
    fochy i uwagi. Dopiero przegłosowanie przez ponad połowę tu obecnych, może
    coś zmienić. Może, nie musi. Nie zaczynaj jak kol. "bykom stop". Zamiast
    uznania słuszności racji, doczekał się solidnego ochrzanu.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...