  • Data: 2018-05-22 22:59:36
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pe1g3b$o6$1@node2.news.atman.pl...

    > Głupi jesteś, czy tylko głupiego udajesz?

    Jestem głupi. Więc w ramach swojego nabijania się, nie nawiążę do podobnej
    historii, gdzie gościowi naprawdę groziło wyłączenie usługi za niezapłacony
    rachunek na sumę 0.00. W ramach swojej głupoty pocieszę cię - nie zmienię
    też sposobu pisania na grupy.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...