  • Data: 2018-05-23 17:31:48
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości
    news:pe3mqb$nm$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    -od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > Ja się zastanawiam nad tym komentarzem na facebooku: każde połączenie i
    > rozłączenie GPRS. Przecież GPRS jest pakietowe - każdy pakiet mu na tej
    > fakturze wydrukowali?

    Wcale bym się nie zdziwił, przejrzałbym więc tę f-rę, jakbym mógł, bo taka
    tona papieru jest dla mnie, jakby nie było, absurdem, sama się nie zrobiła.
    Może ustawił, że po wysłaniu pakietu rozłączenie, wtedy miałby taką pakę
    niejako na własne życzenie? Ale to by tylko do WAP pasowało chyba, bo
    przecież pakiet wstecz nie wzbudzi chyba połączenia? Hmm... muszę zobaczyć,
    czy dostęp do netu w demobilu, nie dało by się rozmyślnie tak zrobić, żeby
    faktura była taka długa? Tylko, że ja LTE mam... (i 39 Mbps idzie). A faktur
    papierowych mi nie wysyłają, ale jak chcę iść za drzwi, to idę tam z
    dedykowaną "ligninką".

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...