  • Data: 2018-05-23 22:59:12
    Temat: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 May 2018 17:26:22 +0200, HF5BS napisał(a):
> [...]
    ture-od-pulsa-za-0-zl-na-3000-stron/35qv8m5

    > No, tu niby za zero było, ale wiesz, jak to u Wielkiego Brata drzewiej

    Niby. Znasz takie oferty/promocje ?

    Natomiast moglo byc tych tysiac stron i wszystkie pozycje na zero ...
    a do tego abonament.

    > bywało, zając spieprza przez rusko-polską granicę, zatrzymuje go wilk i pyta
    > co się dzieje? Kastrują wielbłądy. Ale ty jesteś zającem. Wiesz, wilk, zanim
    > się wytłumaczysz...

    > Nie byłbym pewien.

    Ja tak powiedzmy na 99%.

    > No, ja... Zależy, jak upierdliwi będą. Demobil mi czasem dzwoni i pytluje,
    > że mają świetną okazję, że śmiardfon za darmo, że 55 giga netu za coś kole
    > 75 zyla, i nie chą ustąpić, choć się mówi, że nie mam kasy, że ja chętnie,
    > ale teraz nie mam z czego zapłacić.

    Hm, imo to zle mowisz. Przeciez kazdy chce smartfona, a jak nie masz
    pieniedzy, to chetnie powitasz nowy model za niewielka oplata ...
    co miesiac :-)

    A po prawdzie to pewnie bez znaczenia co powiesz - komputer wybral do
    dzwonienia, wiec dzwonia :-)

    Jeden mbank mnie ostatnio zaskoczyl, po jakiej niepotrzebnej ofercie
    "... a - to zbiera pan na cos pieniadze ? Mamy tez kredyty w ofercie,
    nie musi pan czekac az sie uzbiera"

    > Tym papierem, to Pan Abonent nie wiem, czy będzie mógł się podetrzeć,
    > ewentualnie dzieciom da do porysowania. No, jak już musiała pójść taka
    > paczka, to powinni skompresować dane, bo skoro wszystkie paczki były za
    > 0.00, to wystarczyło wylistować czasy i ilość danych. To wizerunkowy strzał
    > w stopę, skoro tu i tam namawia się do oszczędzania, a tu "tona" papieru
    > idzie, w sumie na nic i za nic, oraz po ch*j...

    Ale to wina abonenta. Potrojna, jesli nie chce elektronicznej.

    > Może w analogicznych sytuacjach po prostu ktoś myśli, żeby nie srać taką
    > ilością papieru w sumie po cholerę...? I kompresują przekaz tak, aby nadal
    > był czytelny, a objętość mniejsza.

    Watpie. Szczegolowy to szczegolowy.
    Moze po prostu wyeliminowali transmisje danych dzieki pakietom.

    J.