  • Data: 2017-06-19 10:39:27
    Temat: Re: Myjk. autobus winny.
    Od: "WoMa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:qqvekc1d26jpt483j6sgbad9grcckigij4@4ax.com...
    Sun, 18 Jun 2017 23:06:19 +0200, w
    <5946eb4d$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>, cef <c...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Ustalmy kto ma pierwszeństwo.
    > Jeśli autobus, to może jechać po liniach, tyłem, bokiem,
    > ale jest na drodze z pierwszeństwem i jest "w prawie"
    > Ale pytanie czy ma pierwszeństwo w tym miejscu.

    Ma, bo widać znak "ustąp" na kamerze.
    Ale i tak autobus jest winny, przejechał nawet po powierzchni wyłączonej.
    Aż się prosi o podesłanie do warszawskiego MPK (nawet nie za wymuszenie,
    tylko
    za niezdolność do prowadzenia autobusu).

    Autobus nie ma pierwszeństwa, bo tam jest bezkolizyjna organizacja ruchu
    dla tych dwóch pojazdów.
    Tory jazdy tych dwóch pojazdów nie przecinają się.
    Kierunki ruchu przecięły się tylko dlatego bo autobus
    nieprzepisowo zmieniał pas ruchu, wymusił pierwszeństwo.