  • Data: 2018-07-11 23:13:14
    Temat: Re: NAS-a kupując -- na co zwrócić uwagę?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakiego masz tam atoma'a, że ten plex tak go przydusza? Czym plex
    > transkoduje?

    Teraz mam Celeron N3160 i 16GB RAM. Zainstalowałem najnowszy PLEX serwer
    1.13.2.5154 i w weekend sprawdzę u rodziców również po zainstalowaniu
    nowego klienta jak to idzie. Ostatnio to z ponad pół roku temu walczyłem
    i była kicha z transkodowaniem, CPU 100% zajęte i przycinki.
    Taki strumień 10Mbit powinien pójść bez problemu jak mam 50Mbit wyjście
    ode mnie i po drugiej stronie podobnie.

    --
    Irokez