  • 221. Data: 2014-01-10 00:09:22
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Jan 2014, J.F. wrote:

> [...]
    [...]
    > W rzadzie sie pracuje, wiec kontrole alkomatem codziennie w biurze.
    > Nie ma picia w pracy :-)

    Sprzeciw.
    Smok ma rację - tramwajarz wyjechał trzeźwy, co stanowi doskonały
    dowód na to, że CODZIENNA kontrola nie wystarczy.
    Tak jak wypisał, potrzebna jest kontrola CIĄGŁA!

    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 222. Data: 2014-01-10 00:10:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 23:59:09 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
> [...]
    To wyeliminujmy najpierw tych pijanych. Mniej ich jest to łatwiej powinno pójść.
    Policja nabierze doświadczenia sądy też i wezmą się za trzeźwych kierowców co
    zabijają. Doświadczenie jest miarą poznania Świata. Niech ćwiczą na pijanych. Łatwiej
    im będzie można na początku jakieś niedociągnięcia wybaczyć.

    > A próbowałeś kiedyś z akwarium z 100 karpiami i 4 gupikami
    >
    > wyłowić te gupiki ? :)
    >

    > Moim zdaniem łatwiej nałapać karpi.
    >
    > --
    >
    > Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    >
    > Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    >
    > REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

    Też racja. Dlatego cały czas piszę że to trudne ale nie niemożliwe.

  • 223. Data: 2014-01-10 10:50:03
    Od: robot <r...@v...pl>

    > A myślałby kto, że nisko latajace kwantyfikatory kaleczą.

    Obawiam się, że nie rozumiem.

    > pzdr, Gotfryd

    Również pozdrawiam.
    robot

  • 224. Data: 2014-01-10 11:33:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    każdemu wszczepić alkomat!

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 225. Data: 2014-01-10 11:38:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-10, masti <g...@t...hell> wrote:

    > każdemu wszczepić alkomat!

    Nie wszczepic a wszyc i nie alkomat a esperal, bo wszyscy to alkoholicy
    (oprocz kogutka oczywiscie).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 226. Data: 2014-01-10 11:39:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 10 Jan 2014 10:38:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Nie wszczepic a wszyc i nie alkomat a esperal, bo wszyscy to alkoholicy
    > (oprocz kogutka oczywiscie).

    esperal nie pomaga. Wyciągają. A są i tacy co piją z esperalem :)

  • 227. Data: 2014-01-10 11:52:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-10, masti <g...@t...hell> wrote:

    > esperal nie pomaga. Wyciągają. A są i tacy co piją z esperalem :)

    To wymyslic cos co dziala i wszyc wszystkim kierowcom! Po co komplikowac
    zycie alkomatami. Jezeli ktos podejmuje tak powazna decyzje i
    odpowiedzialne zajecie jak kierowanie samochodem osobowym to nie moze sobie
    pozwolic na gram alkoholu nawet w postaci plynu do plukania ust.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 228. Data: 2014-01-10 15:08:01
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 11:52, AZ pisze:

    > Jezeli ktos podejmuje tak powazna decyzje i
    > odpowiedzialne zajecie jak kierowanie samochodem osobowym to nie moze sobie
    > pozwolic na gram alkoholu nawet w postaci plynu do plukania ust.

    Mało tego, to mu nawet nie wolno koło sklepu z wódą przechodzić, by mu
    sie od samego patrzenia w łbie nie zakręciło LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 229. Data: 2014-01-16 14:34:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale po co zmieniać, jeżeli mozna podejśc do tematu inaczej to znaczy tak
    > jak napisałem powyżej.
    > Przeciez pijak nie bedzie kalkulował - dzis jestem pijany to pojade nie
    > swoim. Gdyby kalkulował, to by nie jechał w ogoóle.

    No ale czemu jeden ma mieć skonfiskowane auto a drugi nie bo np lizing ma ?
    Jeśli to ma być zemsta to wystarczy zażądać pieniędzy. Będzie przynajmniej
    wiadomo o co chodzi :-) Jeśliby nie chodziło o tego rodzaju przymus
    państwowy a o zwykłe zabezpieczenie niewinnych to by wystarczyło winnego
    osadzić w więzieniu.

    Pierdoły wymyślacie i tyle

  • 230. Data: 2014-01-16 14:54:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 12:00:34 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nie pamiętam takich ustaleń.
    >
    > Pojawiająca się propozycja schematu karania wyglądala imo tak:
    >
    > - kierowca (tu motorniczy) który ma powyzej 1,5%% traci pojazd - jeżeli
    > pojazd jest mniejszej wartości niż np. 10.000 - resze musi dopłacić
    > - jeżeli pojazd nie jest jego - nastepuje wycena i prowadzący musi
    > zapłacić karę w wysokości wartości pojazu, jeżeli wartość mniejsza niż
    > np. 10.000 - płaci wartość minimalną.
    >
    > Nie widziałem, aby ktoś proponował konfiskatę pojazdu, który nie był
    > własnością prowadzącego.

    i znowu ktoś kto jeździ pozyczonym żukiem za 100zł może jeździć nawalony
    bezkarnie