  • 31. Data: 2014-01-06 18:03:26
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Kraju nie? Ludzi którzy giną nie. Bo jak zginą to ich nie ma. To problem
    > tych co im najbliżsi zginęli. Kraju jak najbardziej. Giną ludzie i nigdy
    > nie zapłacą grosza podatku. A wykształcenie niektórych i to co mogli by
    > zrobić dla innych gdyby żyli było bezcenne. Państwo ponosi ogromne
    > koszty związane z wypadkami. Jak najbardziej w interesie państwa, czyli
    > nas wszystkich jest ograniczenie liczby wypadków bo zwyczajnie trochę
    > więcej pieniędzy będzie każdy miał.

    Statystyka wypadków spowodowanych przez ludzi pod wpływem jest zawyżona,
    bo nie wiadomo, czy nie spowodowaliby ich także na trzeźwo. Większości
    pewnie i tak nie dałoby się uniknąć. Poza tym sądy lubią widzieć winę
    głównie u tych pod wpływem. Problem pijanych jest naprawdę mało istotny.
    To temat zastępczy dla władzy i okazja do popisania się moralnością dla
    przeciętnego Polaka, który może "potępiać pijanych kierowców wiozących
    śmierć" i dzięki temu łatwiej mu usprawiedliwić jego własne występki.
    Natomiast sytuacje w których jakiś totalnie napruty gość wjeżdża w grupę
    pieszych totalny margines, którym nie należy się w ogóle zajmować,
    pomijając oczywiście penalizację tegoż idioty.

    A co do wypadków w ogólności, to wystarczy dokończyć budowę autostrad,
    tam naprawdę trudno o śmiertelny wypadek. Jak ludzie będą mogli
    przejechać kraj wygodnie autostradą, to nie będą zapierdalać po wsiach.
    To się sprawdza w każdym kraju świata. Zresztą znajdź sobie statystyki
    wypadków na naszych autostradach, to sam zobaczysz. Prawie tych wypadków
    nie ma, a śmiertelnych w szczególności.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 32. Data: 2014-01-06 18:07:14
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabi? dwie osoby w ?odzi
    Od: Piękny Marian postrach dziewic <piekny_marian@nie_ma_maila.pl>

    On Mon, 06 Jan 2014 17:54:58 +0100, _Michał <m...@g...pl> wrote:

    >zapomniałem zapytać :
    >
    >1. czy masz BMW ?
    >
    >2. czy jesteś Dresem ?
    >
    >3. a może o tym nie wiesz ?

    Nie jetem bezmyślnym, zaślepionym hejterem i nie twierdzę, że białe
    jest czarne tylko dla tego, że tego nie lubię. Co jak co, ale akurat
    właściwości jezdne to nie jest słaba strona tych aut.

  • 33. Data: 2014-01-06 18:09:54
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 17:37, PlaMa pisze:

    > Żeś se znalazł wzór do naśladowania.

    Bulwersujący? Jasne. Nigdy nie popierałem ich metod i polityki, ale w tym
    konkretnym przypadku, jak najbardziej.

    Wiesz czemu ta posrana "demokracja" takich wyroków nie wprowadzi? Bo to
    jest biznes. Po pierwsze, sami ustawodawcy i kler jeździ najebany. Po
    drugie, z takiego z kulą w łbie lub z dożywociem już nigdy nie wyciągną
    ani grosza.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 34. Data: 2014-01-06 18:10:06
    Od: tá´Ź

    KS wrote:

    > Ale to nie jest wątek o problemie naszego kraju. To problem ludzi
    > których to dotyka. A dotyka i sprawcy, jego rodzinę i rodzin
    > poszkodowanych. Każdego z nas i naszych najbliższych ten problem może
    > dotknąć w najmniej spodziewanym momencie, bez względu na to jakie byś
    > stosował metody uniknięcia tego. Państwo ma w dupie te wypadki,
    > poszkodowanych i ich rodziny. No, chyba że to smolensk lub kolejowa i to
    > nie wszystkie.

    Wyrywanie z kontekstu jednego problemu to nonsens, ryzyko tego, że Twój
    bliski zginie w wypadku spowodowanym przez gościa z 2 promilami jest
    praktycznie żadne. Dużo większe jest takie, ze zejdzie na zawał albo
    wylew, bo się niezdrowo odżywa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2014-01-06 18:11:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 15:36:43 +0100, mk4 napisał(a):
    > Nie zaliczam sie do klubu ale po tych wszystkich watkach, postach i
    > przemysleniach napisze tak.
    > Nie jest istotna surowosc kary a tylko jej upierdliwosc.
    >
    > Kary powinny sie dosc mocno stopniowac za recydywe. Na poczatek niech
    > bedzie zakaz prowadzeni apojazdow na miesiac i kara pieniezna.

    Ale to wiecej bedzie jezdzilo na bance, bo upierdliwosc mala :-)

    > Pozniej dwa tygodnie bezwzglednego aresztu plus kara poprzednia. Dalej

    To juz dwa razy mozna byc zlapanym.

    > np. dwa miesiace, pozniej rok i dwa lata. Kara dwa lata maksymalna -
    > czyli jak kolejny raz to na dwa lata i tak do skutku.

    No ale teraz masz podobnie - za pierwszym razem grzywna i zawiasy,
    wiec pewnosc ze za drugim razem bedzie odsiadka, dluga ... i nie
    odstrasza.

    Jak male kary to wykrywalnosc musi byc duza.

    > No i kluczwy pynkt wykrywalnosc. Matematycy i spece od modeli pewnie to
    > policza ale wg mnie wsiadajac za kolko powinno byc prawdopodobienstwo w
    > granicach 0.2-0.5, ze zostaniemy namierzeni. To jest klucz -
    > wykrywalnosc. Wtedy to bedzie prawdziwy bat.

    I zatrzymanie samochodu na okres kary ?

    > Ale zeby tak sie stalo trzeba wprowadzic calkowita inwigilacje
    > spoleczenstwa. Metod jest kilka (wiekszosc niedostepna jeszcze):
    > + wszczepione chipy, ktore monitoruja organizm, polozenie, itp. - w
    > szczegolnosci wygrywaja jak sie ktos porusza za szybko

    Obroza z gps i alkomatem :-)

    Samochody z alkomatem, meldujace od razu policji ?

    J.

  • 36. Data: 2014-01-06 18:11:47
    Od: tá´Ź

    Megrims wrote:

    > Mnie chodzi bardziej o to, że wypadki drogowe nie są największą
    > przyczyną zgonów ani przyczyną generującą koszty dla budzetu.

    A już szczególnie te spowodowane przez ludzi pod wpływem, które nie
    wydarzyłyby się, gdyby sprawca był trzeźwy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2014-01-06 18:12:30
    Od: tá´Ź

    mk4 wrote:

    > Nie, nie byliby bezrobotni.
    > Im sie zazwyczaj robic nie chce albo kokosy im sie snia za swoje
    > "kwalifikacje". Nie zawsze ale czesto tak jest.

    Czyli co, teraz w Polsce jest ujemne bezrobocie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2014-01-06 18:16:29
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-06 18:07, Piękny Marian postrach dziewic wrote:
    > Nie jetem bezmyślnym, zaślepionym hejterem i nie twierdzę, że białe
    > jest czarne tylko dla tego, że tego nie lubię. Co jak co, ale akurat
    > właściwości jezdne to nie jest słaba st

    ale masz jakieś, czy tylko tak mówisz bo inni mówią ?

  • 39. Data: 2014-01-06 18:16:37
    Od: tá´Ź

    KS wrote:

    > Bulwersujący? Jasne. Nigdy nie popierałem ich metod i polityki, ale w
    > tym konkretnym przypadku, jak najbardziej.

    To tylko świadczy o Twoim intelekcie. Negatywnie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2014-01-06 18:17:35
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Wproawdzić:
    http://www.youtube.com/watch?v=KhB_UOoASeM
    ze sprzężeniem czujnika obecności kierowcy w fotelu i liczba pijaków się
    zmniejszy.

    Pozdr.

    Bugatti