  • 71. Data: 2014-01-06 21:11:54
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: tá´Ź

    KS wrote:

    > Odpukać i nigdy Ci nie życzę byś doświadczył w rodzinie takiego
    > zdarzenia. Ale jestem na bank przekonany, że gdyby co, zmienił byś
    > zdanie.

    To świadczy o Twoim intelekcie jeszcze gorzej. Typowy, debilny
    równoważnik argumentu. Po to właśnie wymyślono sądy i prawo, żeby nie
    (samo)sądzono emocjami.

    > Uwierz mi że my sami siebie nie znamy do jakich reakcji jesteśmy zdolni
    > w obronie naszych najbliższych.

    J.w.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 72. Data: 2014-01-06 21:49:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-06 20:50, KS wrote:

    > A wiesz ilu wsiądzie nagrzanych za kółko wiedząc że dostanie w razie
    > czego kule w łeb?

    No ilu?

    I co to ma wspólnego, z tym, że za drugim razem rzekomo nie zabije, bo o
    tym rozmawiamy?

    Shrek

  • 73. Data: 2014-01-06 22:12:38
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 21:11, t? pisze:

    > To świadczy o Twoim intelekcie jeszcze gorzej. Typowy, debilny
    > równoważnik argumentu. Po to właśnie wymyślono sądy i prawo, żeby nie
    > (samo)sądzono emocjami.

    > J.w.

    Często bywa tak że nie ma czasu na prawo i sąd bo może być za późno. Ale
    Twój problem.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 74. Data: 2014-01-06 22:27:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.01.2014 16:46, Artur Maśląg pisze:
    /..../

    > Już pisałem - pasażerowie zrobią zrzutkę.

    No to skonfiskować razem z pasażerami.

  • 75. Data: 2014-01-06 22:39:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 15:36, mk4 pisze:
    > Czyli wg mnie detekcja to klucz do sukcesu.
    To nie prościej po prostu wprowadzić prohibicję?? Jakoś narkotyki są u
    nas zakazane i nikt trawy nie popala. Zrobić to samo z alkoholem i po
    krzyku :->

  • 76. Data: 2014-01-06 22:48:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 22:39:23 +0100, Maciek napisał(a):

    > To nie prościej po prostu wprowadzić prohibicję?? Jakoś narkotyki są u
    > nas zakazane i nikt trawy nie popala. Zrobić to samo z alkoholem i po
    > krzyku :->

    Komplikujesz.
    Ja bym zabronił powodować wypadki - wtedy kierowcy będą sobie mogli jeździć
    dowolnie pijani i nie będzie żadnego problemu.

  • 77. Data: 2014-01-06 22:49:28
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-06 21:49, Shrek pisze:

    > No ilu?

    Dobre pytanie. Wszak u nas samobójców lub z wyjałowionym mózgiem nie
    brakuje.

    > I co to ma wspólnego, z tym, że za drugim razem rzekomo nie zabije,
    > bo o tym rozmawiamy?

    To że nie zabije za drugim razem, jest efektem ubocznym bdb środka
    odstraszającego debiutantów.

  • 78. Data: 2014-01-06 22:59:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 22:48, Tomasz Pyra pisze:
    > Komplikujesz.
    > Ja bym zabronił powodować wypadki - wtedy kierowcy będą sobie mogli jeździć
    > dowolnie pijani i nie będzie żadnego problemu.
    Rzeczywiście o tym nie pomyślałem. Ewentualnych niepokornych można by po
    prostu pozbawić możliwości prowadzenia pojazdów, nakazując im schowanie
    swoich praw jazdy do szuflad i zabraniając wyjmowania w godzinach 6-22.
    Później niech jeżdżą, bo przecież akcyza piechotą nie chodzi.

    Maciek

  • 79. Data: 2014-01-06 23:00:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > To nie prościej po prostu wprowadzić prohibicję?? Jakoś narkotyki są u
    > nas zakazane i nikt trawy nie popala. Zrobić to samo z alkoholem i po
    > krzyku :->

    Ale jak spoleczenstwo to zniesie ?
    I prohibicje, i nowy podatek :-)

    J.

  • 80. Data: 2014-01-06 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Inna sprawa też że na fali chwilowego medialnego zainteresowania
    > problemem, do rangi newsa dnia rośnie każdy taki przypadek nad którym
    > gdyby nie wypadek w Kamieniu Pomorskim, to media przeszłyby do
    > porządku dziennego.

    Zastanawiałem się nad tym samym:
    - zbieg okoliczności kilku takich przypadków czy codzienność ale gorliwiej
    przekazywana przez media?