  • Data: 2019-04-13 22:59:54
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Choćby w tym, że w czasie wolnej miejskiej jazdy - jest znacznie
    > sprawniejsza.

    Wiesz, ja jezdze bardzo duzo po miescie. Jakies 200km dziennie z czego
    powiedzmy 150 to jest rzeczywiscie po miescie. Ale takiej naprawde wolnej
    jazdy w korku to jest w tym moze z 10%...
    Czyli co? Cały ambaras o te troche lepsza sprawnosc przez te 10%?

    Ile pali hybryda vs benzyna?
    Dobrze rozumiem, ze w najlepszym razie przez te 10% czasu spali powiedzmy
    4 zamiast 6 litrów a przez pozostały czas spalanie bedzie bez zmian?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."