  • Data: 2019-04-14 07:15:34
    Temat: Odp: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N wrote:

    > Oczekujesz, że przeprowadziłem kompleksowe niezależne badania? Nie
    > przeprowadziłem.
    >
    > Mój Yaris benzynowy pali w mieście 7.0.

    6.3 l/100
    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/toyota/ya
    ris/iii/hatchback-5d-facelifting-2017/silnik-benzyno
    wy-1.5-dual-vvt-ie-111km-od-2017/

    > Hybryda pali poniżej 5 w tym
    > samym mieście (plotka głosi, że nawet 4).

    3.6 l/100
    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/toyota/ya
    ris/iii/hatchback-5d-facelifting-2017/silnik-hybrydo
    wy-1.5-hybrid-100km-od-2017/

    --
    Pozdr.
    T.