  • Data: 2017-06-09 12:07:58
    Temat: Re: Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:59397df3$0$15196$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2017-06-08 o 13:08, J.F. pisze:

    >Jak się będą tak chwalić bez sensu to ja się będę czepiał bez sensu
    >:-)

    Bo tak to jakos wychodzi - chwala sie, jak to nowa wersja tego
    emejzing systemu ma rzeczy, ktore inne maja od dawna :-)

    Co swiadomego klienta zniecheca do zakupu, jak sobie pomysli, czego
    jeszcze nie ma, a tym sie juz nie chwala :-)

    Akurat brak FLAC to by mi zbytnio nie przeszkadzal, wiec tym sie moga
    chwalic :-)

    J.