-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niemiecka myśl techniczna: p ół dniówki na w y mianę alternato ra!
Date: Thu, 6 Dec 2018 06:08:44 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <pub3gc$4r5$1@dont-email.me>
References: <prkq80$9fj$1@dont-email.me> <prpg8b$hfo$1@dont-email.me>
<7...@g...com>
<prq18h$12j$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<prs3ul$dim$1@dont-email.me> <5be194df$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<prs636$qc4$1@dont-email.me> <prtf7k$hl9$1@dont-email.me>
<prtfoc$h31$2@news.icm.edu.pl> <prtjnp$4rt$1@dont-email.me>
<pru537$d78$1@news.icm.edu.pl> <prukgs$qgb$1@dont-email.me>
<d...@g...com>
<ps1k94$fs8$1@dont-email.me> <ps3v2k$d25$1@news.icm.edu.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 6 Dec 2018 12:08:44 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
posting-host="e4a39893a01413386ebe0238071a37bb"; logging-data="4965";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+PJ64lHFPdrZf3MMSDi95Y"
Cancel-Lock: sha1:O5zcq7mWMHvZv+mnOEsjNP9GCWY=
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <ps3v2k$d25$1@news.icm.edu.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645441
[ ukryj nagłówki ]"kk" <k...@o...pl> wrote in message news:ps3v2k$d25$1@news.icm.edu.pl...
> W dniu 2018-11-08 o 16:21, Pszemol pisze:
>> <s...@g...com> wrote:
>>> W dniu środa, 7 listopada 2018 13:06:54 UTC+1 użytkownik Pszemol
>>> napisał:
>>>> kk <k...@o...pl> wrote:
>>>>> W dniu 2018-11-07 o 03:47, Pszemol pisze:
>>>>>> "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:prtfoc$h31$2@news.icm.edu.pl...
>>>>>>> W dniu 2018-11-07 o 02:30, Pszemol pisze:
>>>>>>>> Odebrałem autko od mechanika...
>>>>>>>> Jeździ.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Podolewali dodatkowo płynów ustrojowych.
>>>>>>>> Faktura zawiera dwa upusty, w sumie około $100 upustu (jeden
>>>>>>>> nazwany
>>>>>>>> customer satisfaction discount a drugi labor discount).
>>>>>>>> Cała faktura na niecałe $800 brutto czyli mniej niż pierwotnie
>>>>>>>> obiecali -
>>>>>>>> ładnie się zachowali, dotrzymali słowa -
>>>>>>>
>>>>>>> Nie mieli w łikend robić?
>>>>>>
>>>>>> Tego słowa nie dotrzymali, ale dotrzymali słowa że będzie upust za
>>>>>> to,
>>>>>> że nie dotrzymali pierwszego :-)
>>>>>
>>>>> Zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę
>>>>>
>>>>
>>>> Mogli zachowac się jak przewidywał JF: oszacowalismy robote na $880 ale
>>>> samochod nie dal sie rozkrecic, trzeba bylo tu i tam palnikiem, tu i
>>>> tam
>>>> urwane łby śrób rozwiercać i robota zamiast 4 godzin trwała 7 godzin.
>>>> Więc
>>>> należy się $1200.
>>>>
>>>> Nie zrobili tego. Więc albo z tym czasem naprawy to była tylko ściema,
>>>> wymówka od złego rozplanowania napraw na szychtę lub brak mechaników
>>>> albo
>>>> faktycznie nie radzili sobie z naprawa i rzeczywiscie trwala dłużej niż
>>>> im
>>>> książki serwisowe podpowiadali i w tym wypadku nie zarobili na tym tyle
>>>> ile
>>>> mogli zarobic, zwłaszcza że dorzucili dyskont.
>>>
>>>
>>> To jest pewna metoda na usprawiedliwienie wysokich stawek w ogolnosci.
>>> Ile oni maja stawke godzinowa? 50USD? 70USD?
>>> Pracownik w tym czasie dostanie góra 30-40.
>>> Reszta to utrzymanie warsztatu i zysk. Narzedzia czesto mechanicy maja
>>> miec swoje.
>>>
>>> Dlatego jak sie przeciaglo to abys czul ze oni sa mili to rezygnuja z
>>> czesci zysku.
>>>
>>> Ja tez mialem ciekawa stycznosc z warsztatami ale po polnocnej stronie
>>> jezior. I tez sie zdziwilem ze jak mialo byc 600CAD to bylo.
>>>
>>> Ale tak czy owak, tanio nie jest i maja z czego spuszczac.
>>
>> Nie mam złudzeń: warsztaty się tworzy aby zarabiać pieniądze. Na
>> częściach,
>> na olejach, na robociźnie.
>>
>> Po prostu mogłoby być gorzej :-)
>
> Mogłeś być jeszcze większym frajerem? :-)
Co Ty byś zrobił, cwaniaczku? :-)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=