    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi
    Date: Thu, 01 Jan 2009 12:03:37 +0100

    W dniu 2009-01-01 11:55, Andrzej Libiszewski pisze:

    > OK, niech wam będzie, naprawdę nie mam po sylwestrze siły sprzeczać się o
    > to że NIE DA się ukraść publicznie dostępnego sygnału wi-fi. EOT z mojej
    > strony.

    niech będzie tylko sowo podsumowania. Nie bierz tego do siebie ale
    wydaje mi się, że kradniesz komuś internet właśnie w taki sposób i
    dlatego szukasz i publicznie głosisz takie usprawiedliwienia. Ze swojej
    strony dorzucę że szkodliwość społeczna kradnięcia internetu przez wifi,
    póki nie zaczynasz ssać przez p2p, grzebać po prywatnych plikach albo
    ssać hardporno, jest znikoma. mimo wszystko to naganne i mimo wszystko
    to kradzież.

    pozdrawiam.
    PlaMa