  • Data: 2018-10-27 23:05:04
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 22:12:13 +0200, WM napisał(a):
> [...]

    Tesla ma 500km zasiegu ...

    > Starsze terenowe roboty BD miały silniki spalinowe, zapewne połączone z
    > prądnicą.
    > Te robiące fikołki w laboratorium miały kable zasilające.
    > Może kiedyś uda się skopiować w urządzeniach technicznych zasadę
    > działania mięśni? One chyba są na glukozę?

    A wie ktos moze, jaka sprawnosc maja miesnie ?
    Moze nie warto nasladowac ... a warto w ogniwa paliwowe zainwestowac.

    Ale takie miesnie maja jedna zalete - same sie produkuja.
    O ile oczywiscie opanujemu biotechnologie/genetyke wystarczajaco.

    Ostatnio mnie drozdze zadziwily. Znana reakcja:
    C6H12O6 -> 2 C2H5OH + 2CO2

    I nic sie tu nie spala, tylko drobne przeorganizowanie atomow !
    A drozdze z tego zyja ... i nie bardzo widac z czego.

    J.