    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Numeracja 12 397 5xxx, VoIP czy tradycyjna centrala POTS?
    Date: Sat, 10 Dec 2016 01:43:26 +0100

    Pan PiotRek napisał:

    > A mnie się to nie podoba, i to bardzo.
    > Ale ja starej daty jestem, to może dlatego. ;-)

    Niemożliwe żeby dlatego, bo ja też starej.

    > Żarty żartami, ale jednak dobrze wiedzieć, skąd
    > ktoś dzwoni (nie tylko z jakiego byłego województwa,
    > ale i z jakiej dzielnicy danego miasta).
    > Inna sprawa, że teraz to ludziska głównie z komórek dzwonią...

    Nie warto żyć złudzeniami. Od dawna już nie wiadomo skąd kto dzwoni.
    Zdawać by się mogło, że z sąsiedniej ulicy, a on na innym kontynencie.
    I to jest dobre -- bo łatwo można oddzwonić, w dodatku tanio lub za
    darmo. A czy to dobre, że nie wiadomo? Też chyba niezłe -- jak będzie
    (będę) chciał, to powie (powiem). Numery lokalne miały jakiś sens, gdy
    się je wybierało bez kierunkowego. Sens ten zanikł.

    --
    Jarek