    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    Date: Tue, 29 Sep 2020 12:25:38 +0200
    <rkqekh$kgs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkruhg$kib$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rksf9b$gn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkt2d2$cte$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 29-09-2020 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > To bardzo przykre kiedy wycinasz moje wytłumaczenie tej niezgody która
    > jest na zuepełnie innym polu niz raczyłes napisac po czym uprawiasz to
    > swoje pierdolenie o olewaniu...
    > Naprawde jestes za prawem które za mała wine nakłada duza,
    > niewspolmierna kare? Podałem inny absurdalny przykład ale oczywiście
    > nie raczyłes sie odniesc. Rozumiem ze to przejaw braku argumentów.

    > Nie ma zadnego sensu w tym zeby ktos chciał miec nieciagłosc OC wiec
    > nie pierdol głupot.

    > Wole byc smierdzacym leniem niz debilem nie potrafiacym spojrzec dalej

    Debil patrzy z punktu widzenia innego debila, np. takiego który co do
    zasady olewa swoje obowiązki.

    > Bardzo roznie.
    > CZasami przedłuzam z automatu, jeżeli nowa propozycja przyjdzie podobna
    > do poprzedniej.
    > Ostatnio czesciej wykupuje nowa bo propozycje nowych polis przychodziły
    > na kwoty prawie 2x poprzednia

    No właśnie.
    Do mnie chyba w ogóle żadne propozycje nie przychodzą, ale bardzo rzadko
    za rok oferta jest konkurencyjna.

    > Co do kupowania spakietowanych badz nie - czesciej kupuje AC+OC ale w
    > ostatnich dwóch latach przynajmneij 4 polisy kupowałem osobno AC.

    Próbowałem - wychodziło prawie 50% drożej.

    > W całej sprawie własciwie kluczowe jest jedno pytanie: czy jestes za
    > tym, zeby ewentualna kara była niewspolmierna do winy?

    A kto będzie oceniał współmierność i przewinienie?
    Jeśli Ty, to nie mogę się pod tym podpisać.

    Zwłaszcza że mylisz karę, ze skutkami czyjegoś niedbalstwa.

    A ja osobiście wielu delikwentów karałbym znacznie mocniej niż dzisiaj
    się da.
    Tak jak w Singapurze.
    Od wandali, czy pijaków rozpoczynając.