    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    Date: Tue, 29 Sep 2020 14:18:41 +0200
    <rkqekh$kgs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkruhg$kib$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rksf9b$gn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkt2d2$cte$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv232$485$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 29-09-2020 o 13:59, Budzik pisze:

    > CZyli takie Ziobrowe podejscie ci pasuje.
    > Zwiekszyc kary ile sie da, niewazne czy sensownie czy nie.

    Nie.
    Bo na darmozjadów trzeba potem pracować.

    Ale w/w chętnie przywaliłbym chłostę.
    Tanio, szybko, skutecznie i na długo będą pamiętać.

    > Powtorze pytania i poprosze cie o odniesienie sie do tych konkretnych
    > przykładów.
    >
    > Jezeli uwazasz ze prawo które daje mozliwośc takiego splotu wydarzen ze
    > za drobne niedbalstwo w postaci przegapienia terminu wykupienia OC
    > ktore to oc przewaznie przedłuza sie samo moze skutkować
    > rozpierdoleniem sobie całego zycia to rozumiem ze pasuje ci zeby w ten
    > sposób karano wszelkie niewielkie przewinienia i niedbalstwa.

    Nie.
    Tyle że nagradzanie olewusów, nie może wpływać na komfort tych dbających.
    Samo wprowadzenie autoprzedłużania sie każdego OC, to IMO więcej szkody
    niż pożytku.

    To już wolę, żeby olewusy ponosiły konsekwencje swojego olewactwa.