  • Data: 2017-12-05 10:52:26
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 09:24:20 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Wyjaśnienie zapewne jest lecz bez dokładnej analizy przypadku nikt ci go
    > nie poda. Mógłbym podać ze trzy hipotetyczne. Ale na 100% nie jest to
    > efekt "biorezonansu" :) ponieważ nic takiego nie ma w ludzkim organiźmie
    > co by mogło rezonować. Upierając się przy biorezonansie stawiasz się w
    > szeregu z Endriu, który "wzmacnia czakry", choć nikt na oczy nie widział
    > żadnej.

    Nie podejmuję się stwierdzić co rezonuje i czy rezonuje, być może działa
    to jakoś jak stawianie baniek czy smaganie witkami brzozowymi w bani, czyli
    drażni układ odpornościowy i przez to pomaga. Być może te częstotliwości,
    które generuje ustrojstwo, jakoś działają na chlamydie, gronkowce czy co tam
    mają ubijać. Jestem inżynierem i sceptykiem, sam swego czasu podśmiewałem się
    z tego i pukałem znacząco po głowie, ale jak po 2 latach pielgrzymek
    mojego dziecka po uznanych specjalistach pediatrii, alergologii, pulmonologii
    i innych logii nie było kompletnie żadnej poprawy, dzieciak mimo przyjmowania
    stosów piguł i wdychania szeregu wziewek dalej kaszlał jak gruźlik i dusił się
    w nocy, trafiliśmy na zasadzie "tonący brzytwy się chwyta" na biorezonans.
    Powtarzam, nie podejmuję się wyjaśnienia jak to działa, fakt jest taki
    że po dwóch wizytach problem z duszeniem się i kaszlem ustąpił,
    a było to lat temu ze 4, i do tej pory nic się nie dzieje.
    Wot czary, prądosugestia, voodoo, generalnie kompletnie mnie to nie
    interesuje, fakt jest taki, że w krótkim czasie, za niewielkie pieniądze,
    bez stosowania żadnego świństwa udało się uleczyć dzieciaka.
    I tak, to jest mój dzieciak, nie że słyszałem że ciotka znajomej była i mówiła.

    L.