  • 61. Data: 2018-10-28 10:04:03
    Temat: Re: [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-28, collie <c...@v...pl> wrote:

    > Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
    > tym bardziej Prosiaczka tam nie było.
    > (A. Milne - Chatka Puchatka)

    To doprowadza nas zaś do wniosku, że Puchatek nie był ani wyznania
    mojżeszowego, ani też nie był Muzułmaninem.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2018-10-28 10:50:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.10.2018 10:04, Marcin Debowski pisze:

    > To doprowadza nas zaś do wniosku, że Puchatek nie był ani wyznania
    > mojżeszowego, ani też nie był Muzułmaninem.

    Gdybyś za młodu czytał "Kubusia Puchatka" oraz "Chatkę Puchatka"
    i nie czuł się królem w Tworkach (vide używanie formy "my/nas"
    w odniesieniu do siebie), to nas starość byś wiedział, że Puchatek
    był wyznania miodowego i praktykującym Marmoladinem. Jak to wśród
    misiów:

    "I gdy Królik zapytał: - Co wolisz, miód czy marmoladę do chleba?
    - Puchatek był tak wzruszony, że powiedział: - Jedno i drugie.
    - I zaraz potem, żeby nie wydać się żarłokiem, dodał: - Ale po
    co jeszcze chleb, Króliku? Nie rób sobie za wiele kłopotu."

  • 63. Data: 2018-10-28 11:21:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-28, collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
    > w odniesieniu do siebie), to nas starość byś wiedział, że Puchatek
    > był wyznania miodowego i praktykującym Marmoladinem. Jak to wśród

    To nie było w odniesieniu do mnie. Mylisz się także, co do mojego
    doświadczenia czytelniczego. Masz gorszy dzień i próbujesz odreagowac?
    Zdradzisz nam swój sekret?

    No widzisz, wszystko się zgadza.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2018-10-28 12:35:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.10.2018 11:21, Marcin Debowski pisze:

    > To nie było w odniesieniu do mnie.

    A do kogo "to doprowadza nas do wniosku"? Ciebie i szwagra?
    W taki razie napisz to wyraźnie. Śwagra się wstydzisz? Bo
    inaczej formę "my" jednostkowo spotykamy już tylko w Tworkach.

    > Masz gorszy dzień i próbujesz odreagowac?
    > Zdradzisz nam swój sekret?

    Nie zaczynaj ad personam... Gdyż doświadczenie usenetowe mam
    po wuju i mogę pierwsze zdanie dopełnić tak: nie zaczynaj ad
    personam, ćwoku z Tworek. Bo u mnie to jak splunąć, z takimi
    ciemniakami.

    > No widzisz, wszystko się zgadza.

    No, jak pierwszy raz w życiu przeczytałeś wyimek z "Kubusia Puchatka".

  • 65. Data: 2018-10-28 12:57:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-28, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Nie zaczynaj ad personam... Gdyż doświadczenie usenetowe mam
    > po wuju i mogę pierwsze zdanie dopełnić tak: nie zaczynaj ad
    > personam, ćwoku z Tworek. Bo u mnie to jak splunąć, z takimi
    > ciemniakami.

    No rozumiem. To posłuchaj teraz. Twoja elokwencja, oczywiste usenetowe
    doswiadcznie, niewątpliwe oczytanie, co prawda nienachalne zdolności
    poznawcze, ale ze śmiała narracją... to ma swój olbrzymi urok, ale
    obawiam się, że nie wystarczy. Do babrania się kijkiem we własnym
    gównie, będziesz musiał poszukac kogoś innego.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2018-10-28 13:05:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.10.2018 12:57, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > obawiam się, że nie wystarczy. Do babrania się kijkiem we własnym
    > gównie, będziesz musiał poszukac kogoś innego.

    No widzisz. Od razu przekaz dotarł da Was, gdy został podany
    w zrozumiałej dla Was formie. Wy, Marcinie Debowski. Czy jak
    Cię tam zwał.

  • 67. Data: 2018-10-28 15:44:33
    Od: z <...@...pl>

    > Co do lodówki -- nie mam pojęcia, jak zmienia się
    > pobór prądu/mocy w funkcji czasu mierzonego latami...

    Dzięki za próbę udzielania pomocy ;-)

    > Twój (tego typu -- nie tylko Twój) miernik może mieć
    > jakieś problemy w mierzeniu mocy rzeczywistej.

    A tu już pomocy nie widzę wszak napisałem że wskazania pomiarów innych
    urządzeń wyglądają poprawnie.

    PS. I przypominam że na początku tematu było [OT]
    Nie znam innej grupy (jeszcze żywej) gdzie odezwałoby się tak wielu
    ludzi cokolwiek wiedzący o prądzie.
    Choć Animka może być wszędzie ;-)
    Ja tylko mechanik z wykształcenia a "komputerzysta" i DTP-owiec z
    przypadku ;-)

  • 68. Data: 2018-10-28 15:46:54
    Od: z <...@...pl>

    > - total 0.7 kWh

    Dziąki

  • 69. Data: 2018-10-28 17:06:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 16:44, z pisze:

> [...]
    > ludzi cokolwiek wiedzący o prądzie.
    > Choć Animka może być wszędzie ;-)
    > Ja tylko mechanik z wykształcenia a "komputerzysta" i DTP-owiec z

    Zapomniałes dodać, że na dodatek wyszedłeś niedawno z Tworek na
    przepustkę i wkrótce tam wracasz.

    --
    animka

  • 70. Data: 2018-10-28 19:04:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 20:43, z pisze:
    > JEST JEST nasz KRÓLOWA.
    >
    > Super.
    >
    > Królowo! Podaj ile Twoja lodówka pobiera kWh przez dobę znaczy przez 24h
    >
    > Napisz jaka to lodówka (chociaż ile ma lat w przybliżeniu)

    22 lata - Beko. Prądu żre teraz dużo. Na dodatek jak podłaczę coś do
    tego samego gniazdka co lodówka (są 2 gniazdka) i włączę mikser to łapie
    mnie chyba prąd (albo mikser sie psuje) i długo tego miksera w ręku nie
    mogę utrzymać. Lodówkę odłaczyłam od gniazdka, które jest za lodówką, bo
    lodówka ciągle "zasuwala". Podłączyłam ją przedłużaczem spory kawal
    dalej wlaśnie do innego gniazdka i zachowuje się normalnie. Był w lecie
    taki młody szczylek i spwardzał gniazdka w całym bloku i powiedział, że
    z tym gniazdkiem za lodówką coś nie tak, ale nie powiedział co i w
    administracji tego nie zgłosil. Nie chcę już na ten temat pisać, bo nie
    chcę się denerwować.