  • Data: 2018-08-07 13:53:21
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2018 o 13:08, Queequeg pisze:

    > Equation WAP-41EWH.
    >
    > https://www.leroymerlin.pl/klimatyzacja-i-wentylacja
    /klimatyzatory-wentylatory-osuszacze/klimatyzatory/k
    limatyzator-wap-41ewh-3800-equation,p185690,l1037.ht
    ml

> [...]
    > do ogrzania). Zakładam że tego do schłodzenia.
    >
    > W instrukcji piszą jedynie o wylocie powietrza na zewnątrz, czyli:
    >
    > - wlot skraplacza w środku
    > - wylot skraplacza w środku (ciepłe powietrze)
    > - wlot parownika w środku
    > - wylot parownika na zewnątrz (zimne powietrze)
    >
    > To jak to ma działać wydajniej od farelki?
    >
    > Z drugiej strony w angielskiej wersji instrukcji piszą "air exchange
    > hoses", czyli dwie rury. Ale w zestawie była jedna :)

    - wlot skraplacza w środku
    - wylot skraplacza w środku (ciepłe powietrze)
    - wlot parownika na zewnątrz
    - wylot parownika na zewnątrz (zimne powietrze)

    Mam takie coś, tyle, że po obu stronach nie do powietrza, a do wody w
    środku i mieszaniny wody z glikolem na zewnątrz. Nazywa się to pompa
    ciepła i działa rewelacyjnie.

    P.P.