    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Date: Sat, 4 Jan 2014 20:24:53 +0100

    Tomasz Pyra wrote:

    > Kara za jazdę to zupełnie coś innego niż kary za spowodowanie
    > wypadków.

    Wiem. Martwi mnie brak edukacji o ewentualnych
    skutkach. Wiem, wiem - 15 lat więzienia nie odstrasza,
    ale odsiadka nie działa tak na wyobraźnię jak utrata
    dóbr materialnych - czegoś co już się ma.
    Ot, posiedzę i wyjdę po kilku.
    Ale posiedzę i wyjdę po kilku, ale tylko po to, żeby do końca
    życia pracować na renty i spłaty, to już inna perspektywa.
    Wiem, że dla rzeszy gołodupców, ten argument nie jest istotny,
    ale dlaczego nikt nie nagłaśnia takich możliwych skutków?
    Jakieś lobby to wycisza?