    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od 14 lat jestem ...
    Date: Tue, 26 Jul 2016 16:37:16 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

    >... http://niusy.pl/9sx
    > ja bym od razu mandat za utrudnianie czynności.

    Ja bym przeprosil, przyznal racje i podziekowal za czujnosc.
    Policjant mogl wlaczyc koguty i sprawa bylaby rozwiazana, zamiast tego
    wdal sie w glupawa dyskusje. Mnie za rozne drobiazgi ze 3 razy puszczali
    wolno, a mogli sie doczepic, czasem tez czepiali sie aby wyrobic norme.
    Moge miec pretensje do konkretnego polismena, ale do glowy by mi nie
    przyszlo obwiniac cala Policje za jakiegos nadgorliwca. A juz na pewno
    nie pierwszych lepszych, ktorych bym spotkal.
    ---
    To nie tak. Nie można porównać wykroczenia zwykłego ludzika do wykroczenia
    policjanta bo ten policjant zawodowo zajmując się jest bardziej zobowiązany.
    Cała postawa policjanta wskazuje, że ma za nic obowiązujące prawo, więc
    policjantem być nie może. Po takiej relacji powinien zostać zwolniony
    dyscyplinarnie.