    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 19 May 2018 17:14:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odebrać prawo do komentowania na grupach dożywotnio
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 19 maja 2018 18:42:48 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 19 May 2018 15:40:11 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Uslugi medyczne sa w USA bardzo drogie, nie wiem czy takie 30k by na
    > zlamana noge starczylo. Adwokaci jeszcze drozsi, a odszkodowania
    > gigantyczne.
    > Wiec takie prawne minimum to moze brac ktos, kto nie ma nic do
    > stracenia - w sensie - oszczednosci sie nie dorobil, ma same dlugi.
    >
    > Potem trzeba sie lepiej zabezpieczyc ...

    W usiech dzialaja teraz przynajmniej dwa mechanizmy w tym zakresie.
    Jeden to ubezpieczenie. Jak nie mozesz liczyc na cudze to kupujesz swoje.
    Jak dziala - wiadomo.
    Drugie to zdrowy rozsadek i nie przesadzanie z regresem. Niby mozna ale w praktyce
    stosuje sie relatywnie rzadko.
    Jak taki lolek mial tylko 30k$ pokrycia na polisie to znaczy ze jakies tam dobre
    intencje mial, firma ubezpieczeniowa raczej go dozywotnio scigac nie bedzie.
    Szczegolnie jak ofiara miala swoja polise.
    Jak nie miala to juz gorzej.

    Co ciekawe u nich widac jak nawet uregulowany rynek potrafi napeczniec kosztami i jak
    taki rynek nieduzo rozni sie od komuny. Bo te rachunki nadmuchane sztucznie sa w
    duzej czesci nieoplacone. I ich koszty placa ci ktorych stac poprzez oplacenie
    polisy.

    No i w praktyce jak przyjdzie rachunek to spokojnie mozna go w legalny sposob
    stargowac do 10-20% inicjalnej kwoty.
    I wcale nie trzeba straszyc ze pozycja "konsultacja specjalisty
    hiper-duper-psiamac-endo-kyno-pronto-etno-loga" to bylo jak jakis pierdola przyszedl
    sie przywitac i zapytal czy boli jest z dupy wyjeta i jest oszustwem.
    Bo i takie akcje sie czesto trafiaja i szpitale baaaardzo nie chca aby sedzia sie w
    sprawe musial mieszac.

    Podobnie jest z rynkiem ubezpieczen komunikacyjnych.

    U nas zreszta tez sie to rozwija. Zaczelo sie od auta zastepczego a potem jest z
    gorki i ubezpieczenia rosna.