  • 91. Data: 2017-07-07 18:09:37
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 17:52, Pszemol pisze:
    > Tesla ogłosiła dziś, w poniedziałek, że rozpocznie produkcję Model 3 już
    > piątek.
    Coś zjechało z taśmy?

    Robert

  • 92. Data: 2017-07-07 18:19:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Coś zjechało z taśmy?
    W ten piątek ma zjechać pierwszy.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 93. Data: 2017-07-08 05:37:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Coś zjechało z taśmy?

    Nie ma dziś nowinek...

    Musk zaćwierkał 2-go lipca:

    "Handover party for first 30 customer Model 3's on the 28th! Production
    grows exponentially, so Aug should be 100 cars and Sept above 1500."

  • 94. Data: 2017-07-08 11:33:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > ---
    >

    >Ja już mam posrane, nie do wyprania

    No tos sie dobral z inwalida, w sumie tyle samo warci obaj.

  • 95. Data: 2017-07-08 11:35:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    >Przy odrobinie szczęścia może się załapię właśnie.

    Niezla promocja "przy odrobinie szczęścia będzie pan miał taniej"

  • 96. Data: 2017-07-08 11:45:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2017 o 05:37, Pszemol pisze:

    > Musk zaćwierkał 2-go lipca:
    >
    > "Handover party for first 30 customer Model 3's on the 28th! Production
    > grows exponentially, so Aug should be 100 cars and Sept above 1500."

    Czyli miałobyć 5000 miesięcznie jest 20 będzie 100.

    Przypomnij jak wyliczyaliście te pół miliona rezerwacji? Bo coś mi się
    rzędy wielkości nie zgadzają:P

    Shrek

  • 97. Data: 2017-07-08 18:24:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli miałobyć 5000 miesięcznie jest 20 będzie 100.

    Do końca roku miało być docelowo 5000/mies.

    > Przypomnij jak wyliczyaliście te pół miliona rezerwacji? Bo coś mi się
    > rzędy wielkości nie zgadzają:P

    Wyliczaliśmy?

  • 98. Data: 2017-07-09 10:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2017 o 18:24, Pszemol pisze:

    > Do końca roku miało być docelowo 5000/mies.

    A na początku pisałeś że z początku powoli 5000/miesiąc i tak do końca
    roku;) No patrz....

    > Wyliczaliśmy?

    "Ze względu na dużą liczbę osób którzy już zapisali się w kolejce (ok
    pół miliona rezerwacji po $1000) ci którzy dziś zechcą kupić to auto
    będą musieli czekać do końca 2018 roku lub dłużej na swój samochód."

    "Tesla hasn't said how many people have put down $1,000 refundable
    deposits for the Model 3, but Musk has said people who put down a
    deposit now won't get a car until the end of 2018, suggesting it could
    be close to 500,000."

    Do końca roku 2018 to jakieś pi razy drzwi 90 tygodni zostało.

    500 000 / 90 to 5555 na tydzień.

    Shrek

  • 99. Data: 2017-07-09 12:01:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > ---
    >

    >Ja już mam posrane, nie do wyprania

    No tos sie dobral z inwalida, w sumie tyle samo warci obaj.
    ---
    Brak Ci elementarnej ogłady.

    A ".invalid" na końcu adresu email dodaje się by wskazać, że jest
    nieprawidłowy.

  • 100. Data: 2017-07-09 14:08:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A na początku pisałeś że z początku powoli 5000/miesiąc i tak do końca
    > roku;) No patrz....

    I już dawno ustaliliśmy, że się pomyliłem. Fascynujesz się dziwnymi
    rzeczami dziwnie długo.

> [...]
    > be close to 500,000."
    >
    > Do końca roku 2018 to jakieś pi razy drzwi 90 tygodni zostało.

    Sam widzisz, że liczby nie są aż takie zwariowane. O ile wszystko pójdzie
    zgodnie z planem... Te 5000/tydzień mają osiągnąć do końca 2017 roku. Z
    tego wynika że w 2018 przyspieszanie produkcji się nie skończy - wręcz
    przeciwnie. Z innych komunikatów wynika, że docelowe plany mają być
    znacznie większe.

    Oczywiste jest dla każdego że wiele rzeczy musi iść zgodnie z planem aby
    się to wszystko udało, więc nawet małe potknięcie któregoś z dostawców
    części oznaczać będzie opóźnienia produktu finalnego.

    Niewykluczone więc, że będą opóźnienia i będziesz miał wiele powodów do
    radości. Trzymaj kciuki aby się im nie udało, tak prawdziwie po polsku.