    Date: Thu, 23 Oct 2014 08:52:02 +0200
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Okrągłe światła w Polonezie

    W dniu 2014-10-23 o 01:39, Tomasz Stiller pisze:
    > Cześć.
    >
    > Mam pytanko odnośnie konfiguracji świateł w Polonezie z okrągłymi
    > reflektorami. Z tego co widzę na każdą stronę przypadało po jednym
    > reflektorze świateł mijania i drogowych. Oba były na żarówki H4.
    >
    > Pytanie w jakiej konfiguracji te lampy świeciły?
    >
    > W przypadku świateł krótkich nie ma wątpliwości, tylko żarnik świateł
    > krótkich w reflektorze od krótkich. Jak sprawa wyglądała z długimi?
    >
    > Czy po przełączeniu na światła drogowe reflektor od krótkich gasł? Czy
    > żarówka z reflektora od krótkich była przełączana na
> [...]
    Światła mijania były tylko w reflektorach zewnętrznych, miały one osłonę
    żarówki, a żarówki były Bilux ewentualnie H4.
    Światła drogowe były we wszystkich czterech reflektorach. Reflektory
    wewnętrzne miały podłączenie tylko świateł drogowych.
    Przy przełączeniu na drogowe światła mijania gasły, ale przy mignięciu
    długimi przez pociągnięcie dźwigni do siebie świeciły i jedne i drugie.
    Jacek