  • Data: 2014-10-18 01:40:31
    Temat: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Od: g...@s...invalid (Gof) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Radzę najpierw nawinąć wtórne - 16 zwojów dwoma licami w oplocie
    > 90x0.1 - 29.27PLN za 100g (14.5metra) ale może uda się kupić mniej.
    > http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23082&ca
    tegory_id=730&option=com_virtuemart&Itemid=163
    > Jeśli to za drogo, to 16 zwojów 4-ma drutami DNEE 0.71 - tylko nie
    > pomieszaj końców - trzeba to pogrupować po dwa druty na każdą połówkę
    > wtórnego i nie można ich pomieszać.

    Mogę te dwa zwoje licy lub cztery druty najpierw skręcić ze sobą?

    > Teraz najlepiej zalakierować uzwojenie wtórne, żeby nie piszczało i
    > się nie rozłaziło. Najlepiej lakierem izolacyjnym i do pieca ale z
    > braku laku może być nawet kapon czy inny Plastic70

    Mam jakiś czarny lakier w sprayu, służy do malowania a nie do sklejania.
    Powinien się nadać, czy jednak zainwestować w plastik 70?

    > Uzwojenie pierwotne 6 zwojów dwoma licami 20x0.355 - 19.38PLN za 100g
    > (5.3m)
    > http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=22414&ca
    tegory_id=730&keyword=lica+20x&option=com_virtuemart
    &Itemid=163
    > Jeśli za drogo, to sam sobie skręć licę 5x0.71mm z drutu DNEE 0.7

    Czym się różni DNE od DNEE? DNE to Drut Nawojowy Emaliowany, a DNEE?
    Mogę kupić na oba uzwojenia ten?

    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=22220&ca
    tegory_id=699&option=com_virtuemart&Itemid=163

    Swoją drogą czemu najpierw wtórne a potem pierwotne (znów - nie
    kwestionuję, pytam)?

    > Dławik na rdzeniu MS-106075-2
    > http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23181&ca
    tegory_id=719&keyword=rtmss-27&option=com_virtuemart
    &Itemid=163
    > Uzwojenie 14 zwojów DWOMA drutami DNEE 0.8-1

    Może być czterema drutami 0.7 (ten, który wkleiłem wyżej)? Wtedy powstaną
    mi cztery uzwojenia, łączę je równolegle tak, żeby mieć dwa, i jedno z
    nich podłączam odwrotnie (tzn. początek jednego do diod, a koniec do
    kondensatorów, a drugie odwrotnie - koniec do diod), tak?

    > Na dławik wejściowy weź rdzeń RTP-26,9X14,5X14.6-KT
    > http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23459&ca
    tegory_id=646&keyword=rtp&option=com_virtuemart&Item
    id=163
    > Uzwojenie nawiń taką samą licą jak pierwotne transformatora - 20x0.355
    > lub 5x0.71 - zwój przy zwoju jedną warstwę.

    Znowu, skręcić te 5 drutów ze sobą?

    > Troszkę się spóźniłem ;)

    Nie mam pojęcia, jak to policzyłeś, ale chylę czoła (serio) i dzięki za
    zaangażowanie :) Jest kilka dziedzin elektroniki, które są dla mnie
    totalnie czarną magią, jedną z nich są właśnie tematy związane z
    indukcyjnościami (drugą są anteny, te bardziej skomplikowane od
    podstawowych konstrukcji).

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/