  • Data: 2014-10-18 00:11:07
    Temat: Re: Op-amp, sztuczna masa, rezystory
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    [...]

    > Pod obciążeniem sporo zjedzie - ale to dobrze.
    > No to nie ma potrzeby liczyć aż takiego prądu - licz 2-2.5A.
    > Jaki kontroler chcesz użyć? I pamiętaj, że w typowych kontrolerach
    > rzeczywista częstotliwość pracy, to oscylator/2!

    No to do roboty:

    Transformator na rdzeniu RTF-31X19X13-F867 za 3.43PLN
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=21216&ca
    tegory_id=645&option=com_virtuemart&Itemid=163

    Radzę najpierw nawinąć wtórne - 16 zwojów dwoma licami w oplocie
    90x0.1 - 29.27PLN za 100g (14.5metra) ale może uda się kupić mniej.
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23082&ca
    tegory_id=730&option=com_virtuemart&Itemid=163
    Jeśli to za drogo, to 16 zwojów 4-ma drutami DNEE 0.71 - tylko nie
    pomieszaj końców - trzeba to pogrupować po dwa druty na każdą połówkę
    wtórnego i nie można ich pomieszać.

    Teraz najlepiej zalakierować uzwojenie wtórne, żeby nie piszczało i
    się nie rozłaziło. Najlepiej lakierem izolacyjnym i do pieca ale z
    braku laku może być nawet kapon czy inny Plastic70

    Uzwojenie pierwotne 6 zwojów dwoma licami 20x0.355 - 19.38PLN za 100g
    (5.3m)
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=22414&ca
    tegory_id=730&keyword=lica+20x&option=com_virtuemart
    &Itemid=163
    Jeśli za drogo, to sam sobie skręć licę 5x0.71mm z drutu DNEE 0.7

    I znów zalakierować. Kilka razy, na beton ;)

    Obydwa uzwojenia mają taką samą konstrukcję, czyli są nawijane
    bifilarnie. Musisz umowny koniec jednego uzwojenia połączyć z
    początkiem drugiego, uzyskując w ten sposób odczep. Poprawność
    połączenia sprawdzasz mierząc indukcyjność skrajnych wyprowadzeń po
    połączeniu odczepów - pierwotne ok. 420uH a wtórne ok. 3mH

    Dławik na rdzeniu MS-106075-2
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23181&ca
    tegory_id=719&keyword=rtmss-27&option=com_virtuemart
    &Itemid=163
    Uzwojenie 14 zwojów DWOMA drutami DNEE 0.8-1
    Indukcyjność ok. 2x18uH (ok. 74uH przy połączeniu szeregowym obu
    uzwojeń).

    > Nie - jest za mały na taką indukcyjność i się nasyci - też Ci coś
    > zaproponuję ale kończy się właśnie tydzień i chciałbym chwilę pożyć ;)

    Na dławik wejściowy weź rdzeń RTP-26,9X14,5X14.6-KT
    http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product
    _details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=23459&ca
    tegory_id=646&keyword=rtp&option=com_virtuemart&Item
    id=163
    Uzwojenie nawiń taką samą licą jak pierwotne transformatora - 20x0.355
    lub 5x0.71 - zwój przy zwoju jedną warstwę.

    > Wieczorem Ci tutaj napiszę wszystko.

    Troszkę się spóźniłem ;)

    --
    Best regards,