eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOrange Neofon i bramka SIP › Re: Orange Neofon i bramka SIP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Orange Neofon i bramka SIP
    Date: Wed, 23 Jan 2019 18:48:30 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <q2a9cp$io0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5c3b0f31$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.147.41
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1548265689 19200 82.177.147.41 (23 Jan 2019 17:48:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jan 2019 17:48:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c3b0f31$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: AVG (VPS 190123-6, 2019-01-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740235
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-13 o 11:13, Atlantis pisze:
    > Wiem, że to lekki OT, jednak obawiam się, że usenetowe grupy poświęcone
    > temu zagadnieniu mogą być już w dużej mierze wymarłe...
    >
    > Ostatnio Orange przy przedłużaniu umowy wcisnął mi usługę Neofon w
    > miejsce standardowego telefonu PSTN - z różnych względów zależało mi na
    > zachowaniu tego numeru. Ponieważ nie zamierzam używać ich routera
    > (według obsługi technicznej w tym przypadku wystarczyłoby po prostu
    > podpiąć aparat telefoniczny do odpowiedniego gniazdka) od paru dni
    > walczę z konfiguracją bramki SIP.
    >
    > Wyjąłem z szafy starą bramkę PAP2T. W ustawieniach linii wpisuję login w
    > formie 48<kierunkowy><numer telefonu>@neofon.tp.pl, a także hasło, które
    > mi wysłali. Użytcie Auth ID ustawione na "no", pole "Auth ID" puste. Tak
    > samo nazwa wyświetlana. Proxy to "neofon.tp.pl", port 5060.
    >
    > Po restarcie bramki widzę jednak komunikat "Can't connect to login
    > server", a w słuchawce brak sygnału.
    >
    > Testowane na dwóch różnych bramkach, które jeszcze parę lat temu były
    > sprawne, działając z usługą Freeconet.
    >
    > Ktoś wie co może być nie tak? Komuś udało się skonfigurować VoIP od
    > Orange do pracy z tą bramką?
    >

    A bramka nie jest zablokowana tylko dla freeconet?

    Reset bramki z podłączonego telefonu
    ****73738#1
    czekamy 10 sekund i
    ****7932#1#1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: