    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 11 Jul 2018 07:14:23 -0700 (PDT)
    <3CS%C.476012$s43.182333@fx01.ams1>
    <d...@g...com>
    <K6c1D.513409$oM1.358193@fx12.ams1>
    <b...@g...com>
    <a4e1D.741519$3G2.403619@fx08.ams1>
    Subject: Re: Osłonięcie zaokiennego czujnika temperatury
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 lipca 2018 11:37:59 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> [...]
    eld-InfraRed-Non-Contact-Thermometer#

    > Nie zmienia to faktu, że jest tam termopara :) JF, pijesz!

    Co prawda to sam czujnik, jeszcze nie pistoleowy pirometr wszystkomający, no ale
    powiedzmy że jest smoking gun. Dżejef, masz puszkę Hite. Adres korespondencyjny
    proszę, a jak nie to do odebrania u mnie w Daejeon.

    > Miałem kuchenke na bazie płyty Schotta, chyba nawet Amica, z tym, że nie
    > było pod spodem palników gazowych a ogrzewanie oporowe. Cos takiego:
    > https://img01-olxpl.akamaized.net/img-olxpl/73613916
    1_1_261x203_amica-kuchenka-elektryczna-z-plyta-ceram
    iczna-srebrna-slupsk.jpg

    > Sygnalizacja gorącej płyty była lampkami, bo w końcu nawet jak
    > ogrzewanie nie działało to całość się i tak przecież w obrebie pól
    > grzewczych nagrzewała. Poza tym te pola są oznaczane.

    Dotknij palcem centymetr obok tego namalowanego pola, przekonasz się że zimne.
    Przewodność nikczemnie niska. Kontaktowo nie grzeje. Jeśli szkło na środku gorące, to
    głównie dlatego że nagrzało się od garnka. A skoro już się nagrzało to bez obaw
    możesz wylać na to kubek zimnej wody. Nie ma prawa pęknąć, rozszerzalność zero. A
    stalowa fajerka potrafi pęknąć w kuchni kaflowej!