  • Data: 2017-06-02 12:01:11
    Temat: Re: Oszczędności
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > A ja ci szczerze napiszę: jesteś prymitywnym chamem i do tego mało dowcipnym. Nawet
    jeżeli
    > potrafisz programować w COBOLU to i tak brak ci umiejętności pracy w zespole.
    >
    > I jeszcze jedno: cham nie oznacza tu pochodzenia ze wsi, ale brak kultury i
    kindersztuby.

    Prawdziwym chamem i prymitywem jest ten, ktory dla swoich blizej niesprecyzowanych
    fiksacji/natrectw/"niedopieszczenia" zwyczajnie oklamuje innych/mlodych (i tym samym
    wypacza
    widziana przez nich rzeczywistosc).

    Idiotyzmem jest Twoja sugestia ze w Javie czy innych C# rownie latwo popelnic powazny
    blad
    czy "ogarnac" kod co w jakims assemblerze.
    Co do mojego "potrafienia" to potrafilem i potrafie programowac produkcyjnie w
    Algolu, Simuli,
    FORTRANie, COBOLU (slabo:), kilku BASICach (w tym VB), PL/I, ASMx86, C/C++, Pascalu,
    Iconie, Tclu, Pythonie, C# i Javie (wciaz slabo:). Dotknalem kiedys tez Prologa,
    Moduli2, (niestety)
    Perla,
    czy takich "zabytkow" jak APL (na Merze60 lub 400 - nie pamietam), czy Planu (rodzaju
    assemblera na
    Odrze).
    Nie wymieniam to po to, aby sie chwalic (bo to zwykle mlotki/dluta sa:) ale zeby
    unaocznic
    z jakiej perspektywu odradzam "niskopoziomowki" - zwlaszcza dzisiaj - i to nawet w
    embedded.
    Niskopoziomowo nalezy pisac dopiero wtedy gdy wszytsko inne zawiedzie, gdyz po prostu
    i zwyczajnie
    jezyki niskopoziomowe (tak tak, w tym C i C++) sa wielokrotnie bardziej niebezpieczne
    niz te
    wyzszego poziomu.
    Poza tym wymagaja o wiele bardziej wiedzy _praktycznej_ niz teoretycznej niz jakies
    Javy czy
    inne C# czy Pythony:)

    PS: Co do mej "zespolowosci". W Zespole pracowac potrafie dobrze. Fakt, iz nie
    potrafie pracowac
    w bezmyslnym stadzie "nowoczesnych" niewolnikow podazajacym jak cma bez chwili
    refleksji za kolejnym
    silver bullet (ostatnio stal sie nim scrum:)

    Dinozaur