  • Data: 2018-06-23 14:14:52
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: "zhbick" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

    > No ale z nową płytą miałeś pewnie kilka bonusów w stosunku do starej jak
    > więcej i szybszy RAM, USB 2.0...

    i pierwszą generację SATA! Po zakupie jednotalerzowego Seagate serii 7200.10
    nie mogłem wyjść z podziwu, że dysk twardy może być tak szybki i tak cichy
    :D
    Nawet kontroler obrotów wentylatora CPU sobie zafundowałem, żeby efektu
    ciszy nie psuć :D

    > późniejszy upgrade był łatwy i "tani" (KT400 to ZTCP wszystko po Bartona
    > "łykał").

    Łykał, ale Thoroughbredy-B i Bartony się "skończyły" z powodu braku SSE2 a
    te instrukcje coraz częściej były potrzebne, więc znów kląłem, że kupiłem
    mocarnego Radeona 1950 na AGP a procesor okazał się wąskim gardłem nawet po
    przestawieniu FSB ze 166 na 200MHz (400 efektywnie)