  • Data: 2019-09-22 22:20:45
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2019 o 21:42, heby pisze:

> [...]
    > innowacyjność, zarąbistość, funkcyjność czy transakcyjność.
    > Najzwyczajniej języki {} są znacząco tańsze per developer i mają
    > przyszłość.
    >
    > Dokładnie tak samo ma Delphi, tylko jest po drugiej stronie stoku. Jest
    > kiepskim, zużytym, nieinnowacyjnym, nudnie imperatywnym językiem w
    > agonii i nie ma przyszłości.

    > Akurat clojure nie jest nowy. To tylko taki "dodatek" do Lispa. Pokazuje
    > jednak co to znaczy innowacyjnośc w programowaniu.
    >
    > Wszystkie języki imperatywne sa bardzo podobne. Czy to C czy to Pascal,
    > jeden H. Po co więc wyciągać trupa i pudorwać.

    Ty Patrzysz na Pascala w obecnym kształcie a ja mówie o jego rozwoju
    stąd ta różnica

    > Bo są też zapewne koszmarnie łatwe w skalowaniu albo, co może nawet
    > bardziej prawdopodobne, pisane przez imbecyli. Nie zmienia to jednak
    > faktu że co najmniej kilka bardzo responsywnych aplikacji w Javie miałem
    > okazję używać. Często powody "powolności" Javy sa zupełnie inne niż
    > można przypuszczać.

    Podam dwa:
    KSIP - Krajowy System Informacji Policji
    SWD - System Wspomagania Dowodzenia

    Oba są pisane przez Oracle a oni Jave "raczej" znają :P

    > To po co to reanimować głupie Delphi?

    > Przeciez RAD istnieją też w C++.

    > Tak. Ojej, przeciez jest Builder.

    Popraw mnie oba pisane o ile dobrze pamiętam przez Embarcadero. W
    Builder pisałem mało ale jak to wygląda tak samo jak Delphi w sensie
    bugów to ja wole np CodeBlocks

    > Nie, niektóre języki współczesne stawiają na garbage collecting. Nie
    > dlatego że to jest wydajniejsze, tylko dlatego że poświęca się runtime i
    > zyskuje w dev time. Lepszy komputer jest tańszy niż szybszy developer.

    I ja nie miał bym nic przeciwko zaprojektować coś takiego w Pascalu
    tylko że jeszcze lepiej :P

    > Nikt cie nie zmusza do użycia przeglądarek, to nie lata 90.

    > Zrobił go szybciej niż dałbym radę w Delphi, a jednak troche w tym głupi
    > Delphi pisałem, na db też.

    porównaj szybkość użytkowania o ręszcie nie wspomne. Aplikacje
    przeglądarkowe są fajne. Ale są też bardzo małe i dlatego to jakoś chodzi.

    Spróbuj np na przeglądarke napisać np aplikacje do montażu filmow i
    zobaczysz co będzie szybsze. Język dowolny.

    Tylko nie chodzi mi o przetwarzanie gdzieś po za przeglądarką i
    wywalenie wyniku w przeglądarce. Chodzi mi o pełną konwersje i zastanów
    sie dlaczego jeszcze takie cos nie powstało

    Pozdrawiam

    A to ciekawe Django da się bez przęglądarki :P? JS też :P?

    Zaczynam sie dowiadywać "cudów na kiju"