  • Data: 2019-09-16 00:20:23
    Temat: Re: POpularność języków programowania w PO)
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2019 o 17:32, heby pisze:
    > Dephi nie napędza systemów krytycznych. To jedyny powód dla którego jego
    > nisza potrwa malutką chwile na osi rozwoju informatyki. Przepisanie
    > typowego widoku na db w czymkolwiek innym jest trywialne i duperelowate
    > a to obecnie pewnie 95% softu w Dephi.

    Nigdy nie napędzał :), a był czas gdzie Delphi było bardzo popularne,
    ale nie mam tu namyśli środowiska a raczej sam język programowania.
    Jeśli chodzi o IDE to w tym wypadku bardziej zarzyna je własny jego
    producent niż programiści bo zamiast dbać o jakość produktu i
    dopracowanie oni gonią królika który i tak jest daleko od nich.

    Jeśli chodzi o IDE to dla mnie bardzo niedoceniany jest projekt Lazarus,
    przez co traci według mnie samo Delphi bo brak konkurencji na rynku RAD
    powoduje to że producenci Delphi zaczeli chciec duże pieniądze za coś co
    u konkurencji było za mniej lub wręcz za darmo.

    O popularności jezyka według mnie w bardzo dużej mierze decyduje ilość
    dostępnych rozwiązań (biblioteki itp) stąd się wzieła dość silna pozycja
    Javy