  • Data: 2019-09-16 11:30:41
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2019 o 08:47, slawek pisze:

    > Lazarus - co by nie - to bardzo amatorski jest.

    Bez przesady rozwija to garstka ludzi w dodatku w wolnym czasie. Gdyby
    to robić na pełnym etacie to by obecne delphi bylo głęboko w tyle

    > W 1990 byłby szokiem, w 2020 to muzeum.

    j/w

    > Pascala położyła niemożność linkowania bibliotek/modułów. C miało
    > #include.
    > Potem jakoś to łatano - ale na zasadzie dobrych pomysłów
    > producenta kompilatora.

    Rozwiń temat, bo bardzo jestem ciekaw co masz dokładnie na myśli z tym
    include oraz linkowaniem

    Moim zdaniem pascalowi zaszkodził przede wszystkim brak dobrego IDE, co
    się przełożyło na zbyt mało bibliotek. Skutkuje to teraz tym żeby coś
    większego wystukać trzeba pisać od zera podczas gdy w innych językach
    już to mamy.