  • Data: 2019-09-15 13:25:15
    Temat: Re: POpularność języków programowania w PO?? ??k?)
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, September 15, 2019 at 7:44:26 AM UTC+2, slawek wrote:
> [...]
    być porównywana z językami programowania bo nie jest> Turing complete.Przynajmniej
    raz gdzieś czytałem że jest Turing complete.Pozdrawiam

    > Sprawdź.
    > --

    Zastanówmy się chwilę... Turing Complette to taki który może symulować
    wykonanie dowolnego programu na maszynie turinga? To moim zdaniem
    zdecydowanie jest TC, sql może symulować dowolny pogram i to bez
    języków skryptowych/wbudowanych, itd.